حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.
۸۸۵۲۹۱۰۷021

از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

هزینه نصب دوربین مداربسته

12

7 دقیقه

اندازه فونت

12

0

هزینه نصب دوربین مداربسته

فهرست مطالب

بنا به دلایل زیادی مانند نظارت بر سیستم، حراست از محیط، تامین امنیت و … امروزه استفاده از سیستم های دوربین مداربسته به جزء مهمی از همه مجموعه ها تبدیل شده است که وجود آن از بروز بسیاری از ناهنجاری ها جلوگیری می کند.

به صورت کلی یک سیستم دوربین مداربسته از دستگاه رکوردر و دوربین، ذخیره ساز یا هارد، بستر کابل کشی و انتقال داده، کانکتورها، منابع تغذیه و یا سوئیچ های  POE در سیستم های تحت شبکه تشکیل شده است.

می توان گفت بعد از مشخص شدن این که نیاز ما با استفاده از سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه و یا توربو اچ دی برطرف خواهد شد قدم بعدی انتخاب برند سیستم دوربین مداربسته است. در واقع بخش مهم و تاثیر گذار هزینه نصب دوربین مداربسته، انتخاب برند دوربین است چرا که بقیه تجهیزات مورد استفاده تقریبا در همه سیستم ها، مشابه و استاندارد است.

استفاده از انواع مختلفی از دوربین های مداربسته، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محیط خود را بهتر مدیریت کنید و امنیت آن را نیز تا حدود زیادی تامین کنید. براساس اصل مهندسی در خرید، برای داشتن یک سیستم مناسب، باید سعی کنید بهترین تجهیزات را براساس بودجه و نیاز خود خریداری کنید.

دوربین مدار بسته هایک ویژن به عنوان یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار شناخته می شود، زیرا در کنار داشتن کیفیت بسیار بالا، با تنوع بسیار زیادی که در مدل و قیمت دارد می تواند برای هر نوع محیطی مورد استفاده قرار بگیرند. این شرکت دوربین های خود را در دو مدل معمولی و تحت شبکه عرضه کرده است که هر کدام می توانند با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، امنیت محیط شما را برآورده کنند.

هزینه نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

به طور کلی سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن به دو دسته اصلی دوربین های تحت شبکه و دوربین های توربو اچ دی تقسیم می شوند. از نظر قیمت دوربین های تحت شبکه گرانتر و با متریال بهتر هستند. نکته این که هر کدام از این مدل های دوربین مداربسته کارایی خاص خود را دارند. مثلا در صورت استفاده از دوربین تحت شبکه و هزینه به مراتب بالاتر به عبارتی دو تا سه برابر نسبت به سیستم توربو اچ دی، لزوما ممکن است متناسب با هزینه، نتیجه بهتری نسبت به دوربین های توربو اچ دی نگیریم.

به عبارتی داشتن دانش و شناخت مناسب از کارایی های هر کدام از سیستم های دوربین مداربسته و نحوه بکار گیری آنها ما را در انتخابی هوشمند در جهت رسیدن به سیستم دوربین مداربسته مورد نظرمان با بهترین هزینه کمک می کند.

به طور کلی دوربین های مداربسته مقرون به صرفه تر هایک ویژن ،سیستم توربو اچ دی هستند که به نسبت دوربین های تحت شبکه قیمت های مناسبتری دارند. البته کمپانی هایک ویژن دوربین های مقرون به صرفه تری با برند هایلوک را به بازار عرضه کرده که تقریبا کارایی آن مانند سیستم برند مادر یعنی هایک ویژن است. به صورت کلی در دید اولیه ممکن است برای افرادی که آگاهی زیادی از برندهای دوربین مداربسته ندارند برند هایک ویژن کمی گران به نظر برسد اما واقعا مزایای بزرگی که استفاده از این برند برای کاربران فراهم می سازد در برابر هزینه اولیه قطعا مقرون به صرفه خواهد بود.

موارد تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته

1-تکنولوژی دوربین مداربسته

همانطور که اشاره شد سیستم های دوربین مداربسته جدید با دو تکنولوژی تحت شبکه که دارای سیگنال خروجی دیجیتال است و تکنولوژی توربو اچ دی که دارای خروجی سیگنال آنالوگ اچ دی است تولید می شوند. دوربین های تحت شبکه به دلیل این که دارای پردازنده های محلی تولید سیگنال دیجیتال هستند پس سیستم های گرانتری نیز هستند. دوربین های تحت شبکه بیشتر در محیط های بزرگ که قابلیت ارتقا بالا مورد نیز است استفاده می شوند.

دوربین مدار بسته هایک ویژن به شما این امکان را می دهد تا در کنار داشتن امکانات معمول یک سیستم دوربین مداربسته، بتوانید از فناوری های پیشرفته ای مانند ذخیره سازی فشرده تر، قابلیت نرم افزاری بسیار بالا، سخت افزار قوی و مناسب، داشتن سیستمی هوشمند و … استفاده کنید. بیشتر محصولات این شرکت با فناوری هوش مصنوعی ترکیب شده است و می تواند با خیال راحت و بدون مشکل هر نوع محیطی را کنترل کند.

2-دید در شب

سیستم دید در شب به کار گرفته شده در دوربین مدار بسته هایک ویژن کاملا اختصاصی بوده و با تنظیم کردن نور می تواند حتی در تاریک ترین بخش ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بدنه دوربین های هایک ویژن به صورت یک عایق مقاوم طراحی شده است و به همین دلیل می توان از آن در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

به واسطه محصولات جدید این شرکت نیز می توانید بدون نیاز به برق کشی اضافه و تنها از طریق یک کابل انتقال داده (فن آوری POE در دوربین های مدار بسته تحت شبکه و فن آوری POC در دوربین های توربو اچ دی) پیاده سازی دوربین مدار بسته را انجام داد. شما می‌توانید در مقاله تکنولوژی POE و POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن بیشتر در این باره بخوانید.

انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن

3-دریافت صدای محیط

دوربین های تحت شبکه به علت پردازش محلی تصویر در محل دوربین، در صورت نیاز قابلیت دریافت صدا از طریق میکروفن داخلی البته در صورت وجود این میکروفن و  یا از طریق میکروفن خارجی و انتقال آن به دستگاه ذخیره ساز را با استفاده از همان کابل شبکه داده دوربین به راحتی دارند. هر چند داشتن این قابلیت به مدل دوربین تحت شبکه نیز بستگی دارد چرا که ممکن است این قابلیت برای یک دوربین در نظر گرفته نشده باشد.

اخیرا و  در مدل های به روز این نوع دوربین مداربسته، قابلیت انتقال صدا و تصویر همزمان از طریق یک لاین کابل کواکسیال وجود دارد که در گذشته با کارگزاری میکروفن و کابل کشی مجزا برای آن این امر محقق می شد.

4-کاربری های خاص

دوربین مدار بسته هایک ویژن در کنار فناوری هایی که دارد، در برخی مدل های تحت شبکه دارای قابلیت خواندن پلاک و همچنین تشخیص چهره نیز می باشد و حتی در برخی از مدل ها وجود هوش مصنوعی می تواند میزان تراکم یک محیط را مشخص کند و در صورت افزایش ترافیک به شما اطلاع دهد. برخی از مدل های دوربین تحت شبکه قابلیت اتصال به wifi را دارند و میتوان بدون کابل کشی آنها را به شبکه متصل نمود.

همچنین برخی مدل ها دارای توانایی انتقال دوطرفه صدا هستند که می توانند در برخی موارد مورد استفاده قرار گیرند. دوربین های برند هایک ویژن دارای قابلیت فراوانی هستند که بسته به نیاز کاربر طراحی شده اند. بسیاری از این قابلیت ها در اکثر مدل های تولیدی این برند وجود دارند و برخی از قابلیت های ویژه که در مدل های خاص گنجانده شده اند و در نتیجه می تواند روی قیمت آن مدل ها تاثیر گذار باشد.

هزینه نصب دوربین مداربسته

 

دوربین توربو اچ دی هایک ویژن از نظر طراحی و پیاده سازی، هزینه بسیار کمی دارد و البته این مورد در کنار محدود بودن برخی از ویژگی ها می باشد. به عنوان مثال هوش مصنوعی در دوربین های تحت شبکه کامل تر است اما دوربین توربو اچ دی هایک ویژن مزایای زیادی دارد و برای بسیاری از کسب و کارها که داشتن دوربین الزامی است، می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. این دوربین ها را می توانید به انواع مختلفی از مانیتور یا رایانه های شخصی نیز متصل کنید و بدون مشکل هر نوع کنترلی که نیاز دارید در محیط خود انجام دهید.

0 0 رای ها
امتیاز کاربران به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها