حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.
۸۸۵۲۹۱۰۷021

از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

دانلود نرم افزار SADPTool ورژن 3.0.0.10

دانلود نرم افزار SADPTool ورژن 3.0.0.10

نرم افزار SADP نرم افزاری کاربردی جهت شناسایی و مدیریت دستگاه‌های تحت شبکه برند هایک ویژن است. با نصب و اجرای این نرم افزار قادر خواهید بود تمام دستگاه‌های تحت شبکه هایک ویژن (دوربین تحت شبکه، NVR، دیکودر و…) متصل به شبکه خود را مشاهده کنید. این نرم افزار شبکه را اسکن و اطلاعات دستگاه شناسایی شده را نیز در اختیار می‌گذارد. اطلاعاتی مانند نوع و مدل دستگاه، آدرس‌های آی پی، وضعیت، شماره پورت‌ها، سریال دستگاه، آدرس سخت افزاری (MAC) و… که مشخصات پایه دستگاه هستند می‌باشد. لازم به یادآوری است که این نرم افزار تجهیزات را اصطلاحا در لایه دو شبکه داده استاندارد TCP/IPV4 نمایش می‌دهد و برای شناسایی دستگاه‌ها از آدرس سخت افزاری آنها استفاده می‌کند.

 

این به آن معنی است اگر ارتباط شما و تجهیزاتی که می‌خواهید آنها را شناسایی و مدیریت کنید به صورت لایه 3 باشد (مثلا یک روتر بین شما و دوربین‌های مدار بسته قرار داشته باشد، یعنی ارتباط شما و تجهیزات دوربین مدار بسته از طریق عبور از این روتر انجام پذیرد)، در این حالت نمی‌توانید از نرم افزار SADP برای شناسایی دستگاه‌های خود استفاده کنید.

SADP نرم افزاری برای جستجوی دستگاه های هایک ویژن آنلاین در یک شبکه محلی، فعال سازی و تغییر پارامتر دستگاه ها و بازنشانی گذر واژه در صورت فراموشی رمز است. به صورت کلی این نرم افزار به عنوان نرم افزار کمکی برای مجریان و بهره‌بردارن فنی سیستم های دوربین مدار بسته هایک ویژن است.

مشخصات
فرمت: EXE
حجم: 27.38
ورژن: 3.0.0.10